Na jarenlang meerijden met de Federale Wegpolitie is Luk Alloo nu te zien op nationale en gewestelijke verbindingswegen waar hij een nieuw arsenaal aan overtredingen te zien krijgt.
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Alloo bij de Verkeerspolitie
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Luk Alloo zit mee op de achterbank van de lokale verkeerspolitie en volgt dag en nacht agenten tijdens hun werkshiften.
Het gebruik van een smartphone achter het stuur wordt bestraft met een boete van 174 euro. 25% van de Belgische bevolking gebruikt zijn gsm tijdens het rijden en maar liefst 8% van de dodelijke ongevallen houdt verband met het gebruik van de gsm achter het stuur. Toch blijken weinig bestuurders ervan wakker te liggen.