Achter de schermen van Louis Vuitton

06/07/2017 - 14:05

Louis Vuitton is volgens het zakenblad Forbes het sterkste luxemerk ter wereld. Wat maakt Vuitton tot zo’n succesverhaal? En waarom zijn zo veel mensen er helemaal zot van? Het merk zwaait de poorten open en laat Telefacts Zomer binnenkijken.

Louis Vuitton is volgens het zakenblad Forbes het sterkste luxemerk ter wereld. Het bekendste ook, met 450 luxeboetieks verspreid over alle continenten. Het merk maakt handtassen en koffers die soms tot 100.000 euro per stuk kunnen kosten. Maar ze verkopen evenzeer gsm-hoesjes voor een paar honderd euro. Zo is Louis Vuitton tegelijk exclusief maar ook relatief toegankelijk voor de grote massa.

Achter de schermen van Louis Vuitton, donderdag om 21.55 in Telefacts Zomer bij vtm.

Ontdek meer over Telefacts Zomer

Meer video's van Telefacts Zomer

Nieuwe fragmenten

Bekijk volledige afleveringen

Seizoen 2018

Seizoen 2018

Telefacts

Telefacts, vanaf woensdag 6 september 

Birgit Van Mol leidt elke week spraakmakende reportages en internationaal bekroonde documentaires in. Onderwerpen die u aanbelangen, achtergrond bij de grote nieuwsfeiten, straffe undercoverreportages, maar evenzeer verhalen die simpelweg raken. Kortom, het beste van wat er op de internationale televisiemarkt te vinden is.  

Telefacts is er steeds op woensdag rond 22.30 bij vtm.

 

Extra