Brasil Olé!

De kijker met een boontje voor Nathalie Meskens, voor spitsvondige reclamespots en gekke slogans uit binnen- en buitenland, én voor de Rode Duivels zit vanaf maandag 12 mei 2014 gebakken bij VTM. 

Die avond om 20.35 trapt performer Nathalie met haar aanstekelijke schwung de WK editie van haar sympathieke spelshow Reclame AUB af.

Het is een tijdelijk aanbod, want de WK editie van Reclame AUB bestaat uit 4 afl everingen. En de formule werd voor de gelegenheid sportief onder handen genomen.

De komisch bedoelde en onbedoeld komische reclamespots, slogans, jingles en advertenties die Nathalie dit keer serveert en ook zelf uitbeeldt of zingt, hebben allemaal wat met Koning Voetbal of voetballers te maken.

Net zoals de bekende quizpartners die Nathalie heeft opgeroepen om de spelkandidaten te assisteren tijdens deze WK editie, zoals Koen Wauters, Ann Van Elsen, Bart Goor en vele anderen.

Brasil Olé

De inzet is zonder meer de droom van elke Rode Duivels-fan: een 10-daagse reis voor twee personen naar Brazilië, inclusief tickets voor twee wedstrijden van de Rode Duivels.

Altijd Prijs

Als extra toetje gaat Nathalie vier weken lang undercover als verkoopster in de supermarkt en probeert ze goedgelovige klanten Duivelse gadgets, prijzen en andere WK-arrangementen aan te smeren.

De WK editie van Reclame AUB staat garant voor fun in de huiskamer, ook als je geen bal van voetbal kent.