Brasil Olé!

09/05/2014 - 13:19

De kijker met een boontje voor Nathalie Meskens, voor spitsvondige reclamespots en gekke slogans uit binnen- en buitenland, én voor de Rode Duivels zit vanaf maandag 12 mei 2014 gebakken bij VTM. 

Die avond om 20.35 trapt performer Nathalie met haar aanstekelijke schwung de WK editie van haar sympathieke spelshow Reclame AUB af.

Het is een tijdelijk aanbod, want de WK editie van Reclame AUB bestaat uit 4 afl everingen. En de formule werd voor de gelegenheid sportief onder handen genomen.

De komisch bedoelde en onbedoeld komische reclamespots, slogans, jingles en advertenties die Nathalie dit keer serveert en ook zelf uitbeeldt of zingt, hebben allemaal wat met Koning Voetbal of voetballers te maken.

Net zoals de bekende quizpartners die Nathalie heeft opgeroepen om de spelkandidaten te assisteren tijdens deze WK editie, zoals Koen Wauters, Ann Van Elsen, Bart Goor en vele anderen.

Brasil Olé

De inzet is zonder meer de droom van elke Rode Duivels-fan: een 10-daagse reis voor twee personen naar Brazilië, inclusief tickets voor twee wedstrijden van de Rode Duivels.

Altijd Prijs

Als extra toetje gaat Nathalie vier weken lang undercover als verkoopster in de supermarkt en probeert ze goedgelovige klanten Duivelse gadgets, prijzen en andere WK-arrangementen aan te smeren.

De WK editie van Reclame AUB staat garant voor fun in de huiskamer, ook als je geen bal van voetbal kent.

Ontdek meer over Reclame AUB

Nieuwe fragmenten

Reclame AUB programma informatie

Menige Vlaming maakt zich sterk dat hij alle reclamespots en -slogans uit het hoofd kent. Vanaf nu kan hij of zij met die kennis een reis in de wacht slepen! In 'Reclame AUB', een fris spelprogramma over komisch bedoelde én onbedoeld komische reclame, nemen drie teams bestaande uit een kandidaat en een BV het tegen elkaar op.

Reclame is overal en van alle tijden: ideale materie dus om een televisieprogramma mee te maken. Want grappige filmpjes, leutige reclameslogans, opvallende jingles en om-de-tuin-leidende voice-overs zijn er met hopen. Via social media en platformen op het internet worden komische reclamefilmpjes fel gesmaakt door de surfers, en dus besloot het productiehuis TV Bastards om een televisieprogramma rond reclame te breien, in plaats van andersom. Het resultaat is een amusant spel waarin een onbekende en een bekende kandidaat het opnemen tegen twee andere teams, met als belangrijkste inzet niet alleen een reis maar bovenal een flinke portie fun.

 

Extra