General Manager Ludo ontslagen

24/02/2010 - 14:38

General Manager Ludo is ontslagen en grote baas Steve Sanders komt naar het hotel om de opvolger aan te kondigen. Mathias denkt dat de buit binnen is en begint de troonsopvolging voor te bereiden. Hierbij trapt hij ongegeneerd op een aantal tenen. Maar Lena pusht haar man Vincent tot een laatste charme-offensief. De strijd is duidelijk nog niet gestreden. Het optreden van Vincent heeft onverwachte en verstrekkende gevolgen.

Hoofd onderhoud Bert houdt zich intussen bezig met het verplaatsen van problemen en eigent zich intussen ook de fooien van de kamermeisjes toe. Wanneer het tot een confrontatie komt, aarzelt hij niet zijn macht te misbruiken. Maar zullen de meisjes dit pikken of komt het tot een staking?

Verder waart een onbekende vrouw door het hotel. Binnengeslopen langs de personeelsingang, duikt ze overal te pas en te onpas op. Is ze echt een nieuw personeelslid of is ze meer van plan?

Gastacteurs:
Vic De Wachter (General Manager, Ludo Van Dijck)
Brit Alen (Kamermeisje, Sylvia Kolff)
Lesley De Gruyter (CEO Sanders Group, Steven Sanders)
Door Van Boeckel (Hoofd onderhoud, Bert Mulder)

Ontdek meer over Archief