VTM valt opnieuw in de prijzen

13/03/2013 - 10:32

De manier waarop de VTM programma's worden verpakt en gecommuniceerd, wordt opnieuw internationaal gelauwerd. Een paar weken geleden bekroonden de Franse Art Directors Club de VTM zenderlook als de beste. Gisteravond kreeg VTM twee keer een zilveren award op de Europese PromaxBDA conference in Parijs. Twee van de drie nominaties werden letterlijk verzilverd, in de categorie ‘best integrated marketing campaign’ en ‘best promo not using programme footage’. De jury bestond uit gerenomeerde tv marketeers en designers uit heel Europa.

Lieven Van Overbeke, sr. creative director VTM:  "Ik ben erg blij met deze aandacht voor VTM. Het is voor mij het bewijs dat tv professionals erkennen dat je als populair televisiemerk dicht bij je kijkers kan staan en praat over dingen die ze belangrijk vinden. Bij VTM staat de kijker helemaal centraal. Je beleeft het hier. Dit is en blijft onze grote focus. Deze zilveren awards zijn zeker ook een beloning voor ons designbureau Gédéon en natuurlijk voor het interne team dat dag in dag uit de conversatie aangaat met de Vlaamse kijker. We zijn geweldig blij met deze professionele erkenning, maar vinden evenveel plezier in het feit dat de kijkers laten merken dat ze onze communicatie waarderen en smaken".

Ontdek meer over Meer

Meer video's van Meer